Subject: Äriregistri DEV ja TEST x-tee teenuste avamise taotlus /GOV/70008747/migis
From: "Meelis Peerna" <[email-masked]>
To: "RIK info" <[email-masked]>
Cc: "Tambet Artma" <[email-masked]>
Date: Wed, 13 Nov 2024 13:51:02 +0200

Tere

Edastan täiendava taotluse äriregistri dev ja test x-teenuste avamiseks,
kuna varem meile avatud teenustest kogu vajalikku infot kätte ei saa
(ärikeeldude ja esitatud majandusaasta aruannete kohta).

Parimat

Meelis Peerna

MIGIS tooteomanik

SMIT identiteediteenuste osakond

5107375

From: Meelis Peerna
Sent: Wednesday, October 30, 2024 5:15 PM
To: [email-masked]' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Äriregistri DEV ja TEST x-tee teenuste avamise taotlus
/GOV/70008747/migis

Tere

Edastan taotluse x-tee teenuste avamiseks. Tambet Artmaga on läbi
räägitud.

Lugupidamisega

Meelis Peerna

MIGIS tooteomanik

SMIT identiteediteenuste osakond

5107375